Czego się dowiesz?
Jak skutecznie dotrzeć do nowych Klientów szukających Projektantów Wnętrz.
Przeanalizujemy dwa najskuteczniejsze kanały dotarcia do nowych Klientów. Pokażę Ci jak je skutecznie wykorzystać.
Jak wyjść na przeciw Klientom, którzy chcą zaprojektować swoją przestrzeń.
Najpierw analiza, potem biznes. Dowiesz się czego najczęściej szukają użytkownicy, co ich interesuje i z kim podejmują współprace.
Dlaczego Twoja strona nie sprzedaje, czyli jak dobrze zaprojektować WWW.
Pokażę Ci jak obudzić potencjał drzemiący w dobrym WWW. Dowiesz się jakie są cechy dobrych, skutecznych, sprzedających stron internetowych.
Dobra i zła kampania promocyjna - jakie są główne cechy i różnice.
Próbowałeś różnych sposobów na pozyskanie nowych zleceń? W tym poradniku poznasz te, które działają i dowiesz się dlaczego inne metody nie są tak skuteczne.
Jak mierzyć skuteczność swoich działań i poprawiać wyniki.
Nie tylko dowiesz się jak weryfikować skuteczność swoich działań. Poznasz niezbędne narzędzia analityczne, dzięki którym lepiej dotrzesz do potrzeb Twojego Klienta.
Czy to się opłaca i ile zyskasz.
Z matematyczną precyzją pokażę Ci jakie korzyści osiągniesz prowadząc odpowiednie działania promocyjne!